Gjennomgang av løsning

Estimated reading: 3 minutes 192 views

Vi har utviklet og lansert vår egen lojalitetsløsning (se video under) <br>
Lojalitetsløsning har vist seg ekstremt effektiv for å knytte kundene tettere til seg, og få de til å handle oftere. I dagens marked er det allikevel fremdeles sett på som en relativ dyr prosess å anskaffe seg. Vi ønsker å tilby denne løsningen for vår målgruppe som er små og mellomstore bedrifter, og lanserer modulen til kr 299,- pr mnd.

Her får du en kort gjennomgang av hvordan løsningen fungerer for de som står i kassen.
Når man går slår inn varer på kassen, og deretter går til betalings, får man en popup som spør om å søke etter telefonnummer. 
Her kan man søke opp kunder, og om kunder ikke er registrert, kan de registreres på stedet for å starte opptjeningen. NB! DERSOM MAN OPPRETTER KUNDEN PÅ STEDET, MÅ MAN VELGE «SW Deltaker» PÅ KUNDEKORTET.

Her viser vi raskt hvordan lojalitetsløsning fungerer for de ansatte i butikk/restaurant etc. Når man går til betaling så får man opp et søkefelt for telefonnummer, dersom det ikke finnes fra før så kan du opprette kunden der og da.

Kunden vil da få en SMS med innlogging til «Min Side» for oversikt over bonuspoeng og andre kampanjer (se bilder av dette under). Kampanjeregler settes sammen med Amendo Support med oppstart, men standard er:
1. Velkomstkampanje (20% på neste kjøp). For å få kunder til å melde seg inn, så kan det gis en rabatt på neste kjøp. Denne rabatten gis automatisk.
2. Bonuspoeng (1 NOK = 1 Poeng) Ved opptjening av x antall poeng, utløser det en verdikupong på x NOK. Som standard har vi satt at 2000 poeng gir en verdikupong på 200 NOK.
3. Klippekort (kunder kan få x varer gratis basert på produkter eller kategorier) Når kunden har kjøpt f.eks. en kaffe 4 ganger, og skal automatisk få den 5 gratis så dukker det opp en klippekort verdikupong som gir x% avslag (i dette tilfellet 100%). Ved dette tilfellet får man kun opp betalingsmetoden «Kontant» ettersom det ikke er noe som skal betales.
4. Tjen ekstra bonuspoeng på produkter og kategorier. Sett regler for ekstra bonuspoeng på visse produkter / kategorier. NB! Integrasjon mot WooCommerce og Aorder: Vi har utviklet funksjonalitet for at løsningen også fungerer for nettbutikker. Det betyr at de kan registrere seg i app/på nettsted og de i kassen vil finne de igjen i kassesystemet. Poeng og kampanjer blir også opptjent på tvers av løsninger.

Her ser man meldingene kunden mottar og hvordan «min side» ser ut for sluttkunder. 
Her vil man i tillegg kunne brande siden med logo og farger.